#2017-01-10 06:20:46 

loteria

Użytkownik

Witam. Miałam dosyć poważny wypadek samochodowy po którym mam niedowład lewej ręki potwierdzony przez komisje lekarską, ponadto samochód poszedł od razu do kasacji, a moje straty moralne są nie do zrekompensowania żadną kwotą pieniędzy. Mimo to ubezpieczalnia stwierdziła że nie wypłaci mi odszkodowania bo powołali się na zapis w umowie że samochód stojący na światłach nie wlicza się w wypadki komunikacyjne. Gdzie mogę odwołać się od decyzji tej firmy i w jaki sposób to zrobić żeby dostać to co mi sie należy?
#2017-01-10 07:19:32 

zab_glupoty

Użytkownik

Jeśli umowa była tak skonstruowana to nic nie poradzisz. Skoro podpisałaś to znaczy ze zapoznalas sie z trescia i nie mozesz teraz miec pretensji do nikogo.
#2017-01-10 09:42:23 

lesny_wujek

Użytkownik

Nieprawda, umowa umową ale jesli jest niezgodna z prawem to możesz dochodzić roszczeń przed sądem. Nie jestem prawnikiem ale na pewno samochód stojący na światłach jest uczestnikiem ruchu drogowego. Ja bym od razu szedł z tym do prawnika który specjalizuje się w prawie cywilnym bo chyba pod to podchodzi sprawa, tak przynajmniej przeczytałam tu - http://adwokatrodacki.pl/uslugi/. Głowa do góry i powodzenia!
#2017-01-10 11:50:45 

loteria

Użytkownik

Kogo nie zapytam to mówią mi to co Ty – samochód na światłach jest czynnym uczestnikiem ruchu drogowego a ich umowa najwyraźniej jest źle sformuowana skoro twierdzi inaczej. Powiedz mi jeszcze jak przebiega prowadzenie takiej sprawy przez adwokata, albo gdzie moge wiecej o tym poczytac bo nigdy nic podobnego mnie nie spotkało.
#2017-01-10 12:02:17 

lesny_wujek

Użytkownik