#2014-08-25 02:44:29 

giant

Użytkownik

Witam : ) Razem z moim kumplem pragniemy stworzyć zespół, więc jest nam nieodzowny właściwy sprzęt. Swego czasu odnalazłem w necie baner o nazwie: Pioneer DJM 900. Szalenie mnie on zainteresował. Chyba zamówię tam sprzęt, lecz nie wiem, co mi będzie nieodzowne. Mam jeszcze tutaj ulotkę, na której jest umieszczony napis: behringer eurolive b1500d-pro. Muszę koniecznie się poradzić mojego kumpla, co wybrać. A co wy myślicie, co będzie nam konieczne?
#2014-08-25 03:41:49 

berenique29

Użytkownik

Jak się chce dawać koncerty, to powinno się mieć stosowne urządzenia. Ale to nie mój temat, ponieważ ja nie znam się na takich rzeczach, ale za to mój synek brał jakieś sprzęty w Internecie. Wspominał, że udało się jemu to odnaleźć bez problemów. Wierzcie, wystarczy trochę poszperać w Internecie w tym temacie i sprawa załatwiona. Radźcie sobie sami. Powodzenia życzę. Pa!
#2014-08-25 05:09:35 

Anka_DD

Użytkownik

Co za przynudzanie! Od pewnego czasu nic się tutaj nie dzieje. Nie każda osoba zna się na urządzeniach muzycznych. Słyszałam, że mój brat gadał, że jego syn założył zespół i wszystkie potrzebne urządzenia zamawiał w sieci, ale to nie interesujący temat. Posiadam milsze tematy do rozmowy.
#2014-08-25 05:25:59 

zmora

Użytkownik

Jak musicie kupić dobry mikser itd. w niewygórowanej cenie to doradzam sklep www DJ PRO.Bierzemy w w/w już od dłuższego czasu. Wyhaczyliśmy tam m.in. Pioneer DJM-2000nexus i Pioneer DJM 750s.. W żadnym sklepie nie było takiej aparatury. W następny piątek planujemy jeszcze zaklepać Nova X 6000. Jest możliwość także wybrać się do sklepu w Wejherowie i tam zasięgnąć języka.
#2014-08-25 07:11:18 

maximus

Użytkownik